Tsutomu Kouno – twórca LocoRoco pracuje już nad sequelem gry, lecz w dalszym ciągu nie wiemy jaka platforma (a może platformy?) jest brana pod uwagę. W wywiadzie dla GamesIndustry.biz, Kouno przyznał, że korzystanie z dodatkowych funkcji SIXAXIS (czujniki wychylenia) jest na dłuższą metę męczące i jeśli chciałby je wykorzystać w swojej grze, musiałby przemyśleć ich zastosowanie:

”Próbowałem tego [wykorzystywać sensory ruchu SIXAXIS przyp. red.] i w moim przekonaniu jest to męczące. Przeprowadzam teraz burzę mózgów, myślę jak zastosować tę funkcję w inny sposób. Naprawdę chciałbym móc powiedzieć coś więcej, ale jest jeszcze za wcześnie”, zakończył.

Można zatem wykluczyć sterowanie w wersji na PlayStation 3 poprzez „kręcenie” padem. Oczywiście, o ile takowa w ogóle brana jest pod uwagę.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Loco Roco jest genialna! 😀 mialem okazje grac kilak dni na PSP kumpla ;D gra jest tak radosna i pozytywna ze czlowiekowi sie humor poprawia 🙂

  2. Nie wiem jak reszta ale ja sensory ruchu wylaczylem w Motorstormie po pierwszym wyscigu, pozniej jeszcze probowalem ale mi nie podchodzi to zupelnie.

  3. Zgadzam sie, ja tez nie polubilem tej opcji w motorstormiei na pewno nie chodzi tu o przyzwyczajenie. W motorstormie jest to meczace fakt. Sony moze poszlo na sile aby upodobnic sie do wii w jakis sposob.

  4. Męczące, bo źle wykorzystane. Wystarczy zrobić jakiś fragment gry wykorzstujący te własności sixaxisa, a będzie fajnie – zrzucanie wroga z siebie, lepsze krawędziowanie w jakims ssx, czy podobne rzeczy, które niejako naturalnie wychodzą przy graniu. Przyznajcie się – nigdy nie gibaliście się na krześle w wyścigach, by jeszcze mooocniej skręcić? 🙂

  5. Ja wolałbym w Sixaxsie wibracje niż bawienie się sensorami ruch- od tego mamy Wii. Trzeba poczekać na ich lepsze zastosowanie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here