Jednym z największych minusów, a zarazem rzeczą, której domagali się praktycznie wszyscy wielbiciele gry Warhammer 40K, było wprowadzenie do nowej odsłony Dawn of War, nieobecnych w pierwszej części Tyranidów. Nie dodano ich nawet w żadnym z trzech wydanych dodatków do tego tytułu. Wczoraj wieczorem studio Relic podało jednak informację, na którą wszyscy czekaliśmy.
W drugiej części bardzo dobrej strategii czasu rzeczywistego nareszcie zobaczymy krwiożercze bestie z kosmosu. Twórcy Dawn of War 2 stwierdzili, że dopiero silnik Essence 2.0 sprawił, że mieli oni możliwość wprowadzenia tej rasy do gry, tak by doskonale oddawała to, kim są Tyranidzi – maszynami do zabijania. Zapewne już dziś gracze na całym świecie zaczną się zastanawiać czy dzięki temu posunięciu strategia czasu rzeczywistego od Relic powalczy z zapowiedzianym jakiś czas temu StarCraft 2 ze studia Blizzard. Szczerze mówiąc na naszej liście życzeń Dawn of War 2 znalazł się o wiele wyżej niż SC2. Do premiery strategii czasu rzeczywistego, przenoszącej nas do świata WH 40K wciąż pozostało sporo czasu. Dobrze, że możemy chociaż przejrzeć nowy materiał filmowy z tej produkcji, a przy okazji pokazać wam dwie pierwsze fotki Tyranidów (za kilka chwil pojawią się obok tego newsa). Teraz jeszcze chcielibyśmy dowiedzieć się czym konkretnie jest gra Tales of Valor.
WOW !!!To się nazywa porządny trailer.
ta gra zdecydowanie za mocno się świeci. Te błyszczące orki, blee. . . powinni to dopracować. Filmik ujdzie, trochę za bardzo A zabija B, C zabija B, D zabija C. . .
Czy uważam, że Dawn of War 2 będzie lepsze od StarCraft 2? O tak! A lubie i Warhammera i Starcrafta więc bez fanboystwa!
skiller – jesli wg Ciebie tutaj – http://www.valhalla.pl/img.php?id=56500 to zielone, to metal, to nei mam więcej pytań. Zresztą kto poleruje na polysk zbroje? Ma być brudna, zakurzona, i pogięta. Filmiki można krecić inne. Nie powiedziałem jakie, tylko zauważyłem schemat marines zabija – dostaję od przeciwników. Tego masakruje marines, któr po chwili jest dekapitowany , by jego zabójca dostał kulke od innego marines. Generalnie walka nie jest prowadzona metodą cios za cios, a raczej na przestrzeni. i mała lekcja – minusów uzywamy gdy ktos łamie etykiete forum: obraża kogoś, spamuje, bluzga. Nie wtedy kiedy się z kimś nie zgadzamy. Wtedy pizemy komentarz, w którym niszczymy przeciwnika argumentami. Jasne? 🙂
Trailer znakomity, mam nadzieję, że gra mu dorówna.
Co do lekcji minusów to dzięki 😉 Prawda, że orkowie błyszczą się jak psu jajca, ale oni uwielbiają polerować i dbać o swoje „splufwy”, marines uważają broń za świętą itd. No i przepraszam bo myślałem, że pokazano gameplay nidów, a tutaj tylko poszerzony trailer.