Niedawno pisaliśmy o problemach z najnowszą odsłoną przygód Sama Fishera, która jest zbyt skomplikowana jak na możliwości Playstation 3. Jej autorzy twierdzą, że superkomputer Sony nie poradzi sobie z sztuczną inteligencją stworzoną na potrzeby tej produckji. Z jednej strony dochodzą nas więc takie sygnały a z drugiej możemy znaleźć wypowiedzi takie jak ta: „Na Playstation 3 nie pisze się trudniej niż na Xboxie 360. To po prostu inna konsola. Deweloperzy mogą mówić, że na PS3 mają trudniejsze zadanie ponieważ zrozumienie wszystkich technologii zabiera trochę czasu, wciąż jesteśmy we wczesnym etapie życia konsoli”.
Tak sprawy opisuje Yann Le Tensorer na łamach serwisu GamesIndustry Biz. Człowiek ten jest współtwórcą silnika Yeti, który napędzał Ghost Recon Advanced Warfighter czy nadchodzącego Beowulfa. Może więc Ubisoft powinien go oddelegować do zespołu tworzącego Splinter Cell Conviction? Najwyraźniej ci biedni ludzie nie radzą sobie z „wszystkimi technologiami” i potrzebny jest im ktoś z głową na karku.
PS3 zagłupie na Splintera:), wiekszej głupoty w życiu nie czytałem. Za głupi to może sa Ci panowie co kleją kolejnego Splintera, żeby takie farmazony pisać. Czy oni myuślą, ze ludzie to idioci i takimi bzdetami zatuszują to, że Splinter ma być na x360?. Za pół roku pewnie dowiemy się, że Splinter zmierza także na PS3. Żałosne.
Jedno jest pewne i da się wyczytać z treści: „Ubisoft za głupie na PS3”
Ehhhh. . . odkryli Amerykę. . . Jasne jest, że PS3 to nie X360 i tworzenie jest odrobine odmienne. Ale od czego jest ludzki mózg ?. . . Przecież można się wszytkiego nauczyć. Wszystko co ludzkie jest proste tylko trzeba chcieć. Ubisoft to leniuchy i wogule:P :D.
a ja moge przeczytac, ze raz w Ubi miesza MS, a raz SONY
tylko patrzec jak zacznie mieszac EA. . .
Za tym i tak stoi Tymochowicz. . . .
??? nie załapałem sorry. . .