INFORMACJA PRASOWA
Powstałe w 1997 roku studio Massive zatrudnia 120 developerów, a Game Developers Research uznał je w 2008 roku za jedno z 50 najlepszych studiów developerskich na świecie. Studio słynie z gier z gatunku strategii czasu rzeczywistego oraz z innowacyjnych patentów technologicznych swojego autorstwa.
World in Conflict zyskała uznanie krytyków, otrzymując między innymi tytuł Najlepszej Gry Strategicznej podczas tragów E3 w 2007 roku, najlepszej – w oczach IGN – Multiplayerowej Gry Online 2007 roku, czy – decyzją Gamespot – Najbardziej Innowacyjnej Gry 2007 roku.
Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać w zespole Ubisoft developerów ze studia Massive – powiedziała Christine Burgess-Quemard, executive director odpowiedzialna za światową produkcję studyjną Ubisoft. Ubisoft rozwija się w szybkim tempie, a nasza strategia przewiduje wzmocnienie teamu kreatywnego firmy. Massive zebrał wielu z najbardziej uznanych twórców w tej branży i wierzę, że ich talent pozwoli na płynną integrację z siecią naszych developerów na całym świecie.
Nasz zespół kładzie duży nacisk na wolność twórczą we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i kreowaniu gier najwyższej jakości – zaznaczył Martin Walfisz, twórca i szef Massive Entertainment®. Szczęśliwie, trafiliśmy na Ubisoft, wydawcę, który podziela te same wartości i rozumie nasz styl myślenia. Nie mam wątpliwości, że nasza wspólna przyszłość przyniesie korzyści obu stronom.
maja rozmach sku***syny
Ja myślę, że to im wyjdzie na dobre bo wszystkie gry Ubisoftu mają klimacik, który lubie.