INFORMACJA PRASOWA
Zupełnie nowym wyzwaniem w Need for Speed ProStreet będzie zbudowanie wyścigowej supermaszyny, zdolnej do zwycięstwa w ostatecznej rozgrywce. Na szalę zostaną rzucone umiejętności i reputacja wirtualnego kierowcy, który zmierzy się z najlepszymi na świecie o tytuł króla ulicy.
Seria Need for Speed od zawsze wyznacza trendy w świecie sportów samochodowych ¬– mówi Larry LaPierre, producent wykonawczy EA. – Obecnie wyścigi uliczne stają się coraz bardziej zorganizowane. Need for Speed ProStreet to nasza interpretacja tego, co zapewne pojawi się w tej subkulturze za trzy, może pięć lat. Zawodników czeka czas próby: albo trafią na światową arenę profesjonalistów, albo pozostaną w gronie amatorów. Need for Speed ProStreet jest grą nowej generacji, oddającą drapieżny klimat wyścigów na najwyższych obrotach.
Need for Speed ProStreet gwarantuje dawkę adrenaliny i emocji, jakich jeszcze nie było. Po raz pierwszy w historii miłośnicy tuningu zaprojektują i zmodyfikują swoje samochody praktycznie od podstaw. Rywalizacja będzie toczyć się na legendarnych torach na całym świecie. W ProStreet pojawią się cztery odrębne tryby gry: drift, wyścig na ¼ mili, trakcja i tzw. próba szybkości. Entuzjastyczne tłumy widzów, realistycznie zachowujące się pojazdy oraz kłębiący się dym zbudują elektryzującą atmosferę profesjonalnych wyścigów.
Need for Speed ProStreet będzie dostępna na konsole nowej generacji Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii, a także na PlayStation 2, Nintendo DS, PC oraz w wersji na telefony komórkowe. W języku polskim zagracie na komputerach osobistych, PlayStation 2 i Xbox 360. Więcej informacji na temat gry znajduje się na stronie internetowej www.needforspeed.com, która niebawem dostępna będzie również w polskiej wersji językowej.
Na grę zbytnio nie czekam. . Po mocno średnim Carbonie, seria Need for Speed już mnie tak nie zachwyca. Może jeśli zostaną wprowadzone jakieś głębsze zmiany i innowacje (oczywiście idące w dobrym kierunku), to zastanowię się nad zakupem tejże gry.
Myślę, że cały rynek słabo odebrał carbon, więc mają tym większe wyzwanie. I myślę, że ktoś z marketingu im jednak o tym powiedział (?) 🙂 Poszli mocno „w bok” co do otoczki, więc może być bomba.
po tym jak zobaczylem GranTurismo 5 zadna scigalka nei robi na mnie wrazenia.
hmm, ja to bym nie stawiał tych dwóch produktów obok siebie, bo nfsps jest właśnie taką ‚arcade-ścigałką’ a gt5 aspiruje już na poważny symulator. . . a właśnie, czy któraś z tych gier ma model uszkodzeń etc. ? 🙂
obie maja mieć wg zapowiedzi prasowych.
moze byc bomba? raczej nie. elektronicy robia w pospiechu niedopracowane gry, kiepskie konwersje. zmieniajac cale teamy moze cos wskuraja, ale nie przy tych grupach deweloperskich.
jej!! bedzie sie działo!!!
dobry engine muszą mieć, hue hue hue