Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że odpowiedniki na Xboxa 360 i komputery osobiste planowane są, tak jak wcześniej zapowiedziano, na drugą połowę 2007 roku. Serwis Computer and Video Games skontaktował się z Midway w celu wyjaśnienia sprawy – wszystkie trzy wersje planowane są na drugą połowę 2007 roku. Wygląda to zatem na zwykła pomyłkę.

W tej pomyłce może być jednak ziarnko prawdy i może się ona okazać samospełniającym proroctwem. Prawdopodobnie silnik Unreal Engine 3, na którym śmigać ma najnowszy Unreal Tournament 3, nie został jeszcze dostatecznie zoptymalizowany pod kątem najnowszej konsoli SONY. Silnik został już dopracowany w przypadku Xboxa 360 podczas prac nad Gears of War, więc twórcy nowego Unreala nie muszą w tym wypadku martwić się optymalizacją kodu. Miejmy jednak nadzieję, ze chodzi tu o najzwyklejszą w świecie pomyłkę i posiadacze wszystkich trzech systemów zagrają w UT3 już w tym roku.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here