Po raz pierwszy od dłuższego czasu spodobały nam się grafiki z piątej odsłony SimCity. Czar jednak prysł, gdy zobaczyliśmy „słoneczne logo” korporacji, która najwyraźniej sponsoruje sektor energetyczny w grze.
Ja nie rozumiem co to moze przeszkadzac. . . W tym wypadku akurat, wydaje mi sie, ze taka reklama dodaje realizmu grze. A co komu przeszkadza jak na scianie zobaczy reklame bp. . . O ile nie jest przesadnie rozmieszczona Ale nie dosc ze ludzie gre kupia to jeszcze sponsor sypnie To juz troche przesadzone:P
Ja nie rozumiem co to moze przeszkadzac. . . W tym wypadku akurat, wydaje mi sie, ze taka reklama dodaje realizmu grze. A co komu przeszkadza jak na scianie zobaczy reklame bp. . . O ile nie jest przesadnie rozmieszczona
Ale nie dosc ze ludzie gre kupia to jeszcze sponsor sypnie
To juz troche przesadzone:P