Przed wami początek prawdziwego najazdu grafik na Valhallę. Pierwsze z nich pochodzą z The Force Unleashed na Wii. Wyglądają bardzo przeciętnie. Niestety.
To jak na ostatnimi screenie wyglada atak mocą to tragedia X_x Na X0 i PlayStation 3 jest wielka fala uderzeniowa, a tutaj to sie prezentuje jak jakis marny dymek – choc mam nadzieje, ze to moze po prostu wina screena. Ale z drugiej strony – jesli LucasArts dobrze zrobi sterowanie i dorzuci jakies efektowne walki na „lajtsejbery” to Force Unleashed jak dla mnie moze byc nawet 2D i czarnobiały – i tak kupie 😀
siergiej – a dlaczego fala uderzeniowa musi być kolorowa? W którym filmie była kolorowa?:) był tylko skutek – zagiecie w chwli gdy „szła” przez powietrze i latające potem przedmioty. Liczy się skutek – IMHO na Wii powstanie jedyna słuszna wersja.
Nadal nie mogę pojąć tego, że na najnowszej konsoli Niny jest tak paskudna grafika – gorsza niż za czasów playstation 2 (bo jeżeli ktoś pokazałby mi te screeny krótko po premierze quake’a 2 pokiwałbym głową i powiedział – „Całkiem przyjemna grafika”. ). To lenistwo developerów? Zrobić słabą graficzkę bo i tak gra sprzeda się świetnie? Przecież Mario Galaxies wygląda 20x lepiej!. O końcowym wyniku wolę się narazie nie wypowiadać – w końcu nie zawsze dodanie do gry wii-lota kończy się dziesięciokrotnym podniesieniem „grywalnośći”.
Wujo – a gdzie ja pisze cos o kolorach? 😛 Chodzi mi wlasnie o to zagiecie, ktorego na Wii nijak nie widac, a na reszcie next-genow zmiata wszystko na swojej drodze, ze az milo popatrzec 🙂
Na screenach zwykle niewiele widać – taki urok screenów. Jak to ktoś grał w metroid prime 3 to wiadomo ile sie da z wii wyciągnąć a może i więcej. Ja tam stawiam na wii 🙂
a kto tu sie przejmuje grafika? jeśli będą latać w taki sam sposób, jak na X0 i PS3, to i tak wersja na Wii sprzeda sie najlepiej – dzięki Wiilotowi.
To jak na ostatnimi screenie wyglada atak mocą to tragedia X_x Na X0 i PlayStation 3 jest wielka fala uderzeniowa, a tutaj to sie prezentuje jak jakis marny dymek – choc mam nadzieje, ze to moze po prostu wina screena. Ale z drugiej strony – jesli LucasArts dobrze zrobi sterowanie i dorzuci jakies efektowne walki na „lajtsejbery” to Force Unleashed jak dla mnie moze byc nawet 2D i czarnobiały – i tak kupie 😀
siergiej – a dlaczego fala uderzeniowa musi być kolorowa? W którym filmie była kolorowa?:) był tylko skutek – zagiecie w chwli gdy „szła” przez powietrze i latające potem przedmioty. Liczy się skutek – IMHO na Wii powstanie jedyna słuszna wersja.
Nadal nie mogę pojąć tego, że na najnowszej konsoli Niny jest tak paskudna grafika – gorsza niż za czasów playstation 2 (bo jeżeli ktoś pokazałby mi te screeny krótko po premierze quake’a 2 pokiwałbym głową i powiedział – „Całkiem przyjemna grafika”. ). To lenistwo developerów? Zrobić słabą graficzkę bo i tak gra sprzeda się świetnie? Przecież Mario Galaxies wygląda 20x lepiej!. O końcowym wyniku wolę się narazie nie wypowiadać – w końcu nie zawsze dodanie do gry wii-lota kończy się dziesięciokrotnym podniesieniem „grywalnośći”.
Miód dla moich oczu. . . (ni przypiął, ni przyłatał. . . )
Wujo – a gdzie ja pisze cos o kolorach? 😛 Chodzi mi wlasnie o to zagiecie, ktorego na Wii nijak nie widac, a na reszcie next-genow zmiata wszystko na swojej drodze, ze az milo popatrzec 🙂
Na screenach zwykle niewiele widać – taki urok screenów. Jak to ktoś grał w metroid prime 3 to wiadomo ile sie da z wii wyciągnąć a może i więcej. Ja tam stawiam na wii 🙂