Jeden z przedstawicieli Electronic Arts, John Schappert, zdradził podczas ostatniej konferencji prasowej kilka informacji na temat formy nadchodzących tytułów. Okazuje się, że w każdej z produkcji EA, które zostaną wydane w najbliższym czasie, powinniśmy znaleźć elementy sieciowe, rozumiane tu jako rozgrywki online lub/oraz wsparcie dla dodatków typu DLC. Najświeższym przykładem tego typu strategii jest Cerberus Network (pisaliśmy o nim nawet dzisiaj), oferujące rozszerzenia dla Mass Effect 2. Wspieranie gier po premierze cieszy, a cieszyć będzie jeszcze bardziej, gdy konkretne dodatki nie wyczyszczą naszych portfeli do końca. Czekamy na kolejne zapowiedzi.
Naszą recenzją Mass Effect 2 znajdziecie w tym miejscu.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Nic specjalnego. DLC i tak wychodza za pozno by mialy jakis wiekszy sens. Jak sie przejdzie gre to kto by chcial w to grac od nowa? Moze po kilku latach dla sentymentu.