W czwartą odsłonę Soul Calibur przyjdzie nam zagrać już w te wakacje. Ujawniono właśnie listę bohaterów, których ujrzymy podczas zmagań na wirtualnych arenach. Namco Bandai obiecuje także, że przeciwnicy dzięki nowym algorytmom sztucznej inteligencji będą dla graczy sporym wyzwaniem. Ostatecznie potwierdzono też udział dwóch wielkich antagonistów uniwersum Star Wars. Mowa oczywiście o Lordzie Vaderze i Mistrzu Yodzie. Niestety we wszechświecie istnieje coś potężniejszego od Mocy – to oczywiście Mroczna Strona Marketingu, która zielonego Yodę przydzieliła konsoli Xbox 360. Lord Sith trafi natomiast na Playstation 3. Zapewne z powodu podobnego „dizajnu” i kolorystyki (ach ta elegancka czerń!). Nie ma więc szans na pojedynek gigantów. Przynajmniej na początku! Namco Bandai zasugerowało, że nie wyklucza umieszczenia obydwu bohaterów Gwiezdnych Wojen jako opcjonalnych postaci do ściągnięcia. Zapewne Darth Vader rozgrzeje łącza i tym razem Ciemna Strona Mocy zatriumfuje. Chyba każdy posiadacz Xboksa 360 będzie chciał mieć tą kultową postać w swojej kolekcji bohaterów.

Poniżej lista bohaterów Soul Calibur IV:

Bohaterowie znani z poprzednich części SC:
1. Amy
2. Astaroth
3. Cassandra Alexandra
4. Cervantes de Leon
5. Ivy (Isabella Valentine)
6. Kilik
7. Lizardman (Aeon Calcos)
8. Maxi
9. Mitsurugi (Heishiro)
10. Nightmare
11. Raphael Sorel
12. Rock (Nathaniel Adams)
13. Seong Mi-na
14. Setsuka
15. Siegfried Schtauffen
16. Sophitia Alexandra
17. Taki
18. Talim
19. Tira
20. Voldo
21. Xianghua Chai
22. Yoshimitsu
23. Yun-seong
24. Zasalamel

Nowi zawodnicy:
25. Angol Fear (Postać bonusowa)
26. Ashlotte (Postać bonusowa)
27. Darth Vader (Wersja na PS3)
28. Hilde(gard) von Krone
29. Scheherazade (Postać bonusowa)
30. Shura (Postać bonusowa)
31. Yoda (Wersja na Xboksa 360)

Postacie znane z poprzednich części nie uwzględnione w czwartej odsłonie SC:
Abyss
Abelia
Arthur
Assassin
Aurelia
Berserker
Charade
Chester
Demuth
Edge Master
Girardot
Greed
Han-myeong
Hualin
Hwang
Inferno / SoulEdge
Li Long
Lizardman
Luna
Lynette
Miser
Necrid
Night Terror
Olcadan
Revenant
Strife
Valeria

[Głosów:2    Średnia:3.5/5]

32 KOMENTARZE

  1. Po tych wszystkich galeriach, tak mi się rzygać chce na widok nazwy Soul Calibur, że nie kupiłbym nawet gdyby dodawali do tego darmową PS3 i X0. Wiem że powinna sie liczyć grywalność, nie styl grafiki, ale są granice :/

  2. A co chcesz zarzucic SC? Tozto najlepsza bijatyka jaka istnieje. Na pewno bedzie miodna jak poprzednie czesci a i grafika na moim X360 bedzie wymiatac na 40″ LCD jak sie patrzy. Zbieram kase bo nie moge sie doczekac

  3. Co zarzucam? Okropny styl grafiki, który dla mnie jest absolutnie nieakceptowalny. W mordobiciu chcę wyrywania kręgosłupów a’la Mortal Kombat, nie latających cycków.

  4. Przecierz nikt ci nie broni grac w MK. Wg mnie grafika SC jest super. Ale kazdy ma swoje zdanie. Niektorzy mowia ze grafika w WoW tez jest kiepska. Dobrze ze Kilik bedzie w SC4 bo to moja ulubiona postac

  5. Ojej. . . wujo444, chyba „malkontencisz” trochę. Wiadomo że przesadzili w przypadku paru kobiecych postaci, ale sądzę że zostało jeszcze kilka o normalnych proporcjach. A mówiąc o „stylu grafiki” chodzi Ci wyłącznie o wielkie balony? ;> Bo jak na mój gust to grafice zarzucić nie można NICZEGO. A i wierzę że mechanizmy się sprawdzą i będzie tak samo „miodnie” jak w przypadku części poprzednich. No i wreszcie będą animacje mimiki twarzy, uch! (kurczę, chyba się ze mnie zrobiła graficzna dziwka, no ale cóż. Ciężko to powstrzymać – w końcu chodzi o przyjemność )

  6. Soul CYCAlibur IV 🙂

    No i wreszcie będą animacje mimiki twarzy,

    Inne animacje będą rozpraszać. . . i nie zauważysz tej mimiki twarzy za bardzo 😉

  7. Ja tylko mówię, że nikt mnie nie nakłoni do grania w toto 😀

    Niektorzy mowia ze grafika w WoW tez jest kiepska

    Bo jest 🙂 tylko jest różnica między brzydką grafiką, a brzydkim stylem. Brzydka grafika jest mało szczegółowa, niewyraźna. Brzydki styl – brak pomysłu, sztampa, kicz, „wieś tańczy i śpiewa”. Np taki No More Heroes – grafika brzydka ( bo i słabej jakośc, i detali mało) ale za to ma swój styl, coś co zachęca do zwiedzania tego odjechanego świata. Mnie natomiast, porno-manga w SC naprawdę odrzuca. EDIT: nie chodzi mi wyłącznie o wielkość cycków (bo w grach były już chhyba wszystkie rozmiary łacznie z takimi które łamią kręgosłup przy wstawaniu) ale ogólny design postaci. . . 75% jest tak udziwniona, że budzi śmiech. Te bronie, te ciuszki, te miny. . . Nie, dziękuje, postoję.

  8. wujo rozumiem cie. Ale co moga zrobic juz w 4tej odslonie tej samej gry. Wszystko juz bylo. Poprostu lepsza grafika na lepsza konsole i kasa leci. Systemu walki nie ulepsza bo jest perfekcyjny. Musieli by stworzyc nowa gre, a jak wiadomo, sequele i tak sie sprzedadza.

  9. A mnie nie nie kaliber cyca męczy tylko te kolorki, te tła. MK jest w swej mroczności tandetne i styl walki jest beznadziejny ale jednak tam postacie są ciekawsze. żałuje dwóch rzeczy:-ze tylko raz wyszło tez na inne konsole-ze musi mieć ten okropny klimatczy wszystkie bijatyki na nowe konsole muszą być takie kolorowo- szpetne?

    • Już nie mogę się doczekać 🙂 Soul Caliburek I na gacusia wymiatał 🙂

      wymiatał ale to był ten jeden, jedyny raz kiedy zobaczyłeś SC na konsoli N

  10. No rzeczywiście przesadzili z tymi cycuszkami, niby takie fajne ale coś mi się nie podoba, chyba za duży wylew jak dla mnie 🙂 Ale Panowie myślicie, że w samej grze też będą takie widoczne? Będą sobie skakały i tyle, byle tylko o broń nie zawadzały.

  11. Ale no cholera, przecie Soul Calibur III też jest taki „tandetny” w kolorach. Również klimatami dotyka bardziej jakiegoś fantasy cukierkowego niż czegoś mrocznego i nikt nie narzeka. Mnie tam rodzaj tej grafiki odpowiada bo wiem że w ruchu nie zawiedzie. Możecie być pewni. ; ]

    • jak moja dziewczyna dowiedziała się o nowym SC4 to aż łezka sie jej w oku zakręciła będzie giercowanie

      Dopoki nie zobaczy cycow i nie bedziesz mial szlabanu ;-)Mi sie grafika podoba, system walki, o ile nie zmienili za duzo od czasow DC, rowniez.

  12. he he he!!! skośnookie zboczki a tak na marginesie nie wiem co gorsze postacie z Gwiezdnych Wojen czy przesadzone balony na które fajnie popatrzeć 😀

  13. Za duże piersi są złe. Najlepsze są takie, które mieszczą się w dłoni. Co nie przeszkadza w tym, że pozostałe postaci w Soul Caliburze to tylko tło i worki do bicia dla pań Alexandra – Sophitii i Cassandry. . . <3

  14. pka—> co nie? ja tam specjalnej uwagi na nie nie zwróciłem, ale jeśli duże piersi przestaja sie podobać i przeszkadzają w grach, to niedługo będą popularne miseczki D. . . odwrócone na drugą stronę :p

  15. Jezeli czepiacie sie do duzych piersi w tej gierce to znaczy, ze nie macie tak naprawde do czego sie przyczepic. 😛 Gra mowi sama za siebie, klimat nie jest dla wszystkich bo z zamierzenia jes okreslony jako, fantasy, basniowy a nie krwawy i moroczny. . . I nie porownojcie MK do SC bo dla mnie to tak samo jak porownac quake 1 z najnowszym battlefieldem, gry niby takie same bo FPS ale zupelnie inne. . . Moim zdaniem SC jest najlepsza nawalanka z uzyciem broni bialej, a jak sie myle to dajcie mi przyklad ktora bijatyka z bronia biala moze byc lepsza. I niech bedzie to 3D 😛 zeby ktos nie wyskoczyl z GGXem. Moze Battle Arena Tosiden (czy jakos tak) jezeli ktos to jeszcze pamieta? 🙂

  16. Gra mowi sama za siebie, klimat nie jest dla wszystkich bo z zamierzenia jes okreslony jako, fantasy, basniowy a nie krwawy i moroczny. . .

    Fantasy to pojecie tak szerokie, ze eliminowanie z niego „krwawosci i mroczności” jest zwyczajnie smieszne. W fantasy mieści się Harry Potter, ze swoimi skrzatami i magicznymi czekoladowymi żabami, mieści się świat wykreowany przez Eriksona, gdzie na prawie każdej stronie książek pełno jest krwi, flaków i seksu, ale mieści się też bajkowe, kolorowe, a mimo wszystko pełne niebezpieczeństw Forgotten Realms. W gruncie rzeczy – wszystko można pod fantasy podciągnąć, więc twierdzenie, ze nie moze byc krwawe ani mroczne raczej nie ma zbytniego sensu. A char design w tym Soul Caliburze osiagnal poziom dna, po czym z hukiem owo dno przebił 😉

  17. char design w tym Soul Caliburze osiagnal poziom dna, po czym z hukiem owo dno przebił 😉

    Masz racje , z całą pewnością nikt tej gry nie kupi a Namco zbankrutuje , bo nie umie robić gier.

  18. Char design do umiejetnosci robienia gier ma sie jak Kill Bill do Zielonej Mili. Czyli w ogóle się nie ma 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here