Wiemy już, że gra The Last Remnant w wersji na platformę PC pojawi się w Kraju Kwitnącej Wiśni już 4 kwietnia (nie znamy dokładnej daty premiery w innych częściach świata). TLR na blaszaki ma charakteryzować się między innymi nieco poprawioną w stosunku do konsolowego wydania oprawą wizualną, usprawnieniami mechaniki rozgrywki i kilkoma innymi, kosmetycznymi zmianami. A jakim sprzętem będzie musiał dysponować gracz, aby cieszyć się tą produkcją? Minimalna konfiguracja zalecana przez producenta to komputer wyposażony w Windows XP/Vista, procesor C2Duo 2GHz lub jego odpowiednik ze stajni AMD do tego 1.5 GB pamięci RAM, 15 gigabajtów wolnej przestrzeni na dysku twardym oraz karta graficzna GeForce 8600 256MB lub jego odpowiednik AMD/Ati.

Aby w pełni cieszyć się The Last Remnant potrzeba komputera z procesorem C2Duo 2.4 GHz lub jego odpowiednik ze stajni AMD, 2 gigabajty pamięci RAM oraz karty graficznej GeForce 8800 512 MB lub odpowiednik ze stajni AMD/Ati.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

6 KOMENTARZE

    • tak tak, komp do wymiany, nie musicie mi ciągle przypominać. . .

      Dla tej gry z pewnoscia nie warto wymieniac niczego, szczegolnie ze jest ona na Unreal Engine, ktory ma wysokie wymagania sam w sobie. Grafika nie jest porazajaca, a sama gra dosc dyskusyjna. Nawet na konsolach gra nie zbiera specjalnie pochlebnych opinii.

  1. Nie dla tej gry. Ale ogólnie to wcale niezły przykład, jakie teraz gry mają wymagania, wiec gdy patrzę, i widzę, że spełniam jedynie ilośc miejsca na dysku, to myślę „kurka, już czas. . . „.

  2. Heh, to odwrotnie niż ja 🙂 Spełniam wszystkie wymagania OPRÓCZ miejsca na dysku. Chyba czas na (wiosenne?) porządki. :]A z drugiej strony – 15 giga?!? No – c’mon!! Kiedy skończyły się te stare, dobre czasy, gdy do określenia ilości zajmowanego miejsca na dysku wystarczała jedna cyfra ? 😉

  3. @prima:Musisz być nowy tutaj. Kiedyś to podawało się zajmowane miejsce na dysku w liczbach, nie cyfrach. Np. 100 MiB. A ty marudzisz, że jedna zajmuje 8 GiB, a druga 15 GiB. Dla mnie to różnica ledwie 2x. Bywało też, że gry się w ogóle nie instalowało. @boro666: Wydawało mi się, że Unreal Engine był zawsze dobrze zoptymalizowany i między innymi dlatego taki np. Unreal 2k4 działał nawet na leciwym sprzęcie, mimo niezłej grafy. Ale może coś się zmieniło od tego czasu. Co do gry – trudno powiedzieć po samych screenach, bo ten teaser to niewiele wnosi, ale ogólnie wydają się sensowne, patrząc na to co gra prezentuje. Nie jest to Gears of War czy Crysis, ale ale co jest karta graficzna z 256 MiB RAMu?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here