W ciągu dwóch dni podczas rozgrywek w stołecznej Hali Mera można było za darmo oglądać zmagania oraz kibicować graczom Counter-Strike (grającym w podziale na klasę profesjonalną oraz amatorską), Quake4 (klasa open), Starcraft (także tylko open), Warcraft3 (profesjonalna i amatorska) oraz Need For Speed: Most Wanted (open).
Pierwszego dnia wiele spotkań się opóźniło, wydawać się mogło że ciężko będzie zakończyć wszystkie mecze do niedzielnego wieczora. Udało się to jednak organizatorom, a o 22:00 wręczone zostały medale i nagrody. Szczęśliwcy zostali nagrodzeni nagrodami rzeczowymi oraz gotówką o łącznej wartości 25.000 PLN!
Najszybszym kierowcą NFS: Most Wanted okazał się „Pablo2-75”, pokonując w finale „Lxchochlika”. Walka była bardzo zacięta, końcowy wynik to 4:3.
Podczas taktycznych potyczek między rasami w StarCraft (Terran, Zerg i Protoss – trzy strony konfilktu tej strategii czasu rzeczywistego) największym geniuszem okazał się być „Slider”, który pokonał „KazioWichura”. Trzeba jednak wspomnieć, że wszedł on do finału z koszyka przegranych, przez co musiał wygrać dwukrotnie by stanąć na najwyższym podium – co też uczynił.
W innej grze strategicznej, Warcraft 3, najlepiej spisał się „Paladyn” pokonując w finale klasy profesjonalnej „TeRRoRa”. W rozgrywkach amatorskich zwyciężył „hOlo” nad „Marvelem”. W strzelance first person shooter Quake4 laury zwinął jeden z dwóch głównych faworytów – „matr0x”. Drugi był „deral”, zaś inny faworyzowany gracz „Cs3” zajął dopiero lokatę 5/6 (ex-equo z bratem „matr0xa” – „stingiem”).
Finał klasy profesjonalnej najpopularniejszej chyba gry sieciowej na świecie, Counter-Strike, nie przyniósł nieoczekiwanych rozstrzygnieć. Pierwsza była nasza jedyna profesjonalna drużyna „Pentagram G-Shock”, druga zaś „Frag eXecutors”. W klasie amatorskiej zwyciężyli chłopcy z „Run If You Can” po niewiarygodnie wyrównanym spotkaniu z „Give It Up”.
Wśród nagród rzeczowych znalazły się najwyższej klasy myszki, klawiatury, karty graficzne, karty wspomagające fizykę w grach (nowość w ofercie ASUS), telefony komórkowe czy parusetzłotowe startery Heyah. Do tego jeszcze potężne nagrody pieniężne. Nic tylko pozazdrościć chłopcom, którzy wrócili do domu bogatsi o doświadczenia i pokaźne sumki.
Zapraszamy także do lektury wywiadu z Patrykiem Kuniszewiczem, który prowadził imprezę!
Pozdrowienia dla pana Patryka z radia BiS
Mamy nadzieje ze plecy nie bola :)btw. Tak teraz zauwazylem ze pan Leszek troche niefortunnie sformulowal ostatnie zdanie 
oby wiecej takich imprez, gartuluje wygranym
$$25. 000zł$$ i karty wspomagające fizykę w grach
to są dopiero zajefajne nagrody
te karty moga Wam nie byc za bardzo znane – ale zapowiada sie to ciekawie. Wpina sie osobna karte PCI, a ona pomaga odciazac k. graficzna z fizyki w grze. Pokazane bylo to na przykladzie demonstracji gdy Cell Factor na komputerach ASUS. Przyznam – robilo wielkie wrazenie.
fizyke na wiekszosci dzisiejszych tytulow oblicza sie na CPU, tylko nowa wersja havoka wprowadzila pewna innowacje i liczy fizyke na GPU, odcinajac sie od wszelkich wynalazkow w stylu PPU. A co do Cell Factory to ta gra wykorzystuje PPU bo . . . tak zostala napisana. Nie ma jakiegos zlotego sierotka ze po wpieciu tej karty w HL2 ilosc FPS’ow ci wzrosnie – PPU bedzie sie sprawdzalo tylko w tych grach, w ktorych programisci napisza dla niej obsluge. Dla mnie cala ta afera z kartami fizycznymi to jedno wielki ciagniecie kasy.
nigdzie nie napisalem ze karta ta zwieksza ilosc fps, z czego to niby wywnioskowales? a to ze wykorzystuja ja gry tylko do tego napisane jest oczywiste. Najnowszego hsr itp nie wykorzystuja przeciez gry, ktore byly napisane przez stosowaniem tej technologii. Kolumb
hehe
ale ona zwiekszy ilosc FPS
Wiadome było, że „Pentagram” wygra po raz kolejny. Ale klanu „Run If You Can” nie znam natomiast na „Give It Up” liczyłem