Dosłownie przed dwiema godzinami wspomnieliśmy o poziomie trudności i długości Splinter Cell: Conviction. Okazuje się, że to nie wszystko, co czeka nas dziś w związku z nowymi przygodami Sama Fishera. W sieci pojawił się film z cyklu zatytułowanego „Behind Closed Doors”. W jego pierwszej części twórcy opisują, w jaki sposób połączą elementy akcji i typowe dla serii cechy skradanki. Całość do obejrzenia poniżej:
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Faktycznie to takie oznaczanie przeciwnika (czerwone kropki) może być sporym ułatwieniem, ale mam nadzieję, że na najwyższym poziomie trudności nie będzie w ogóle tej opcji, albo zawsze będzie można to wyłączyć. Rozumie, że to dodaje grze dynamiki, ale to taki autoAIM :/ może i ciekawe rozwiązanie, ale tak naprawdę sam do końca nie wiem czy fajnie, że to wymyślili. Co do innych rozwiązań to podoba mi się ten pomysł z oznaczeniem białymi konturami w którym miejscu ostatni raz Cie widziali, duży plus za taki krok.