Dokładniej rzecz biorą płyty z Call of Duty: World at War zakręcą się w napędach pecetów i konsol jedenastego listopada. Tego dnia zobaczymy czy studio Treyarch było w stanie stworzyć jeszcze lepszy shooter niż Call of Duty: Modern Warfare, który to powstał w stajni Infinity Ward. Trochę wcześniej, bo już w październiku rozpoczną się beta testy World at War. Jeśli chcecie wziąć w nich udział, to powinniście zajrzeć na oficjalną stronę Call of Duty i zarejestrować się na niej. Niestety posiadacze Playstation 3 tym razem obejdą się smakiem. W beta testach wezmą udział jedynie posiadacze konsoli Xbox 360 i wielbiciele pecetowej elektronicznej rozrywki. W trakcie testów zapoznamy się między innymi z nowymi perkami i nowym systemem dowodzenia drużynami piechoty.
Osoby zainteresowane dołączeniem do grona testerów powinny kliknąć w te trzy słowa, by przenieść się na oficjalną stronę internetową gry. My natomiast zapraszamy was do recenzji Call of Duty 4 – myślicie, że studio Treyarch jest w stanie stworzyć lepszy albo przynajmniej równie dobry tytuł?
cod4 byl gorszy od cod2 ten tutul napewno bedzie lepszy od cod4 na 100% ale niewiadomo czy doruwna cod2
Każdy ma swoje zdanie, Ty również. Pisze się dorówna, jak już. Czekam z niecierpliwością na bety! Jeszcze GTA IV i mogę żyć, pełną gębą (na PieCyka :)).
Ja poczekam na CoD6 ze stajni Infinity Ward, raczej zobaczymy powtórkę z CoD4 w ich wykonaniu. Druga woja mi się przejadła. . .
Splinter tak jak powiedział przedmówca każdy ma swoje zdanie. Mi bardziej spodobał się CoD4. W CoDzie2 nie czułem żadnego klimatu w przeciwieństwie do CoDa4
no nareszcie jakis hit wojenny( o II wojnie), i duzy plus, że wyjdzie 11 listopada :-), bo miało byc w grudniu
wychodzi w moje urodziny to chyba znak ze powinienem kupić
soxol – to znak że powinieneś tą grę na urodziny DOSTAĆ, a nie sobie kupić 🙂 ja tam wolę wstrzymać się do recenzji, CoD4 mi wystarczy póki co 🙂
Osobiście jakoś COD4 szczególnie mnie nie porwał, chaotyczna rozgrywka z liniowymi misjami nie przypadła mi do gustu. Zobaczymy co ciekawego tym razem zaserwują twórcy gry.
serek: a który CoD nie był liniowy? 🙂 . . . przecież te gry są produkowane wg schematu od samego początku. . . i takie pozostaną. Cały potencjał tkwi w grafice i w MP.