W końcu ploteczki, które od jakichś dwóch tygodni krążą w Internecie zostały potwierdzone. Rockstar Games w informacji prasowej podał do publicznej wiadomości, że pecetowa odsłona L.A. Noire zawita na sklepowe półki już 8 listopada w Stanach Zjednoczonych, a europejscy gracze dostaną przygody Cole’a Phelpsa kilka dni później – 11 listopada. Pełny tytuł gry w wersji na PC to L.A. Noire: The Complete Edition ponieważ gra będzie zawierać* wszystkie wydane dotychczas na konsole DLC (w tym świetne „A slip of the Tounge oraz „Reefer Madness”). Oprócz darmowych dodatków L.A. Noire PC zostanie usprawniona pod względem wizualnym w stosunku do konsolowego oryginału. Gra obsługiwać ma też technologię 3D Vision od Nvidii.
Znamy też wymagania sprzętowe tej produkcji i trzeba przyznać, że są one hmm… srogie! Nawet Battlefield 3 wymięka.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Intel Dual Core 2,2 GHz lub 2 rdzeniowy AMD 2,4 GHz
Pamięć: 2 GB pamięci operacyjnej RAM
Karta graficzna: GeForce 8600 GT lub jej aodpowiednik od AMD
HDD: 16 gigabajtów wolnej przestrzeni na HDD
System operacyjny: Windows XP SP3/Vista SP1, Windows7
Zalecane wymagania sprzętowe:
Procesor: Intel Quad Core 3,2 GHz lub 4 rdzeniowy AMD 3,2 GHz
Pamięć: 8 gigabajtów pamięci operacyjnej RAM
Karta graficzna: GeForce GTX 580 1536MB lub jej odpowiednik od AMD
System operacyjny: 64 bitowy Windows Vista/7
*Update: DLC trzeba będzie sobie ściągnąć za pomocą kodów dołączonych do gry. L.A.Noire PC korzystać ma z usługi STEAM.
Zalecane wymagania sprzętowe: (tu głos prezesa)- Dajmy prawie najdroższy sprzęt na rynku i tryliard GB ramu, to się w razie czego nikt do nas nie dopier. . . za to że to zwykły tani, w żaden sposób nie zoptymalizowany port z konsoli, który i tak będzie niegrywalny z racji konsolowego interfejsu. Nie martwcie się, frajerzy i tak kupią.
No właśnie. Dziwne, że gra przeniesiona z konsoli ma aż takie wymagania. Chętnie bym jednak zagrał. Pod warunkiem 1) grywalnego interfejsu i 2) że ruszy na moim laptopie, który z wyjatkiem karty graficznej (GTX 460M) zalecane wymagania spełnia. Ale jeśli ma ciąć z powodu tej karty lub obraz ma być na ust. minimalnych to sobie daruję. . .
Odpowiedź dlaczego konsole wygrywają zawarta w akapicie Zalecane wymagania sprzętowe. DLC na kody? A po co nie mogli dać na płycie?
@Twinsen pamiętaj, ze 460M, a stacjonarny 460 to niebo a ziemia ;}Faktycznie zalecane wymagania wydają się być zawyżone, zwłaszcza, ze minimalne nie są aż tak wysokie, więc proporcjonalnie by się nie zgadzało. . . No chyba, ze wersja PC dostanie jakąś ultra grafikę z pełnym DX11, ale w to bardzo wątpię ;}
No to miliony graczy ustawiają się do kupna. Ciekawe ile się sprzeda na tle konsolowych? 1/10?
To musi byc jakas pomylka, ta gra niczym graficznie nie imponuje (poza twarzami, ktore byly juz jednak na 5 letnich konsolach).
heniu niestety to nie pomyłka na stronie rockstara takie wymagania są
-> kaczuch – mam na mysli jakas pomylke ze strony Rockstara, mysle ze spokojnie ustawie wszystko na max i gra bedzie chodzic w 60 fps (Vsync). Ewentualnie chodzi tu o wymagania po wlaczeniu dodatkowo 3D. Po prostu tak kiepska optymalizacja nie jest mozliwa, nawet ze strony Rockstara 🙂
Dobra, to ja chcę pełnić honory i przyjmować zakłady. Kto obstawia:1) kolejny spartolony port z konsoli (mój osobisty faworyt 🙂 ),2) cudowne graficzne wodotryski?
dobre. . . ROTFLnie powiem, troche pojechali bo bandzie