Serwis Gamespot powołując się na informacje przekazane przez SEGA donosi, iż Virtua Fighter 5 trafi na Xboxa 360 w ostatnim dniu października tego roku. W tym przypadku nie wypada strasznie się złościć na to opóźnienie. Posiadacze konsol Microsoftu otrzymają kilka atrakcji, których nie znajdziemy na Playstation 3. Będą to między innymi – po raz pierwszy w tej serii – opcja gry multiplayer czy możliwość pobierania dodatków z usługi sieciowej Xbox Live. Podobno mamy też ujrzeć ładniejszą grafikę niż na konsoli Sony. Jeszcze nie wiemy jak to jest możliwe na „słabszym” next-genie, ale postaramy się rzucić okiem na grę kiedy tylko pojawi się w sklepach.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Rewelacja ! O ile nie do konca przepadam za bijatykami to jak zgralem pierwszy raz w VF5 to PADa mi nie mogli wyrwac z rak. Gra jest swietna i jedyna wada byl brak trybu online. Wersja na X’a ma wszystko czego mi 3ba tak wiec w pazdzierniku zakupy (oj. . . lista zakupow na wrzesien / pazdziernik zaczyna sie niebezpiecznie wydluzac).
„jeszcze nie wiemy jak to jest możliwe na słabszym nextgenie” – i co w tym dziwnego przecież ta gra nie wykorzystuje całej mocy PS3
to było ironiczne – gry miały wyglądać najlepiej tylko na PS3. Ciekawe czy tę samą śpiewkę usłyszymy i za dziesięć lat. . .
Oj nie tylko VF5 wygląda lepiej. Czytałem opinie,że The Darkness również jest ciut lepsze na X360.
szpynda nie widziales double agent, tam roznica jest wrecz kolosalna 😮
Prawda. F. E. A. R. też ładniej wygląda na iksie. Widziałem porównawcze screenshoty i różnica jest dość mocno zauważalna. Pozwolę sobie powtórzyć powyższe słowa: ciekawe „jak to jest możliwe na słabszym nextgenie” ;)) Może po prostu developerzy nie chcieli coby te tytuły, że się znowu posłużę powyższym cytatem, „wykorzystywały całą moc PS3” i czekają na odpowiedniejszą chwilę 😉
To jest znowu ta sama kwestia – gry multiplatformowe. Temat byl juz omawiany dosc obszernie ale najogolniej: wszystkie te gry byly najpierw na X’sie, tak wiec na tej platformie byly tworzone. Teraz te gry sie portuje na PS3, ktory jest zupelnie inny i jak widac nie wychodzi to na zdrowie nam graczon jak i samym grom. Wlasnie dlatego jestem zwolennikow gier tworzonych pod konkretna platforme. Aktualnie mamy podobna sytuacje z X360 -> PS3 jak od zawsze mamy z konsolami -> PC. Wszyscy wiemy z doswiadczenia, ze takie porty (poza wyjatkami) nie wychodza zbyt dobrze w praktyce. I to nie swiadczy w zaden sposob o mocy platformy. To nic wiecej jak popedzanie terminow i brak optymalizacji kodu pod konkretna platforme.
Panowie, nie dajmy się zwariować. Traktujmy obie konsole jednakowo i nie faworyzujmy jednej ze stron. Bo zaczyna mi to wyglądać (kometarze), na dziwne tłumaczenie ps3 dlaczego gry na ta platformę wyglądają gorzej. Mamy dwie sytuacje:- gra na x360 szybciej niż na ps3 – na ps3 wygląda gorzej, bo to port i nie jest napisany specyficznie pod konsolę- gra na ps3 szybciej niż na x360 – na ps3 wygląda gorzej, bo musiała być zrobiona szybciej, a na x360 można ją było lepiej dopracować. Jakieś takie głupie to tłumaczenie. A może musimy się juz pogodzić z tym, że gry multiplatformowe będą ładniej wyglądać na X360, zaś te dedykowane konkretnej platformie będą miały przewagę na PS3 (choć ciężko będzie to porównywać).
Nie interesuje mnie przyczyna dlaczego tak wygląda a nie inaczej. Liczy się efekt koncowy. Dla porównania warto jeszcze sprawdzić Spidermana 3. Grah ma rację. Multiplatformowe tytuły są i będą lepsze na X0. PS3 będzie miało śliczne gry ale tylko te na wyłączność. Obym się mylił ale najbliższa przyszłość tak będzie wyglądać.
@grah nie o to mnie chodzi. Proboje na calosc spojrzec w miare obiektywnie. Mnie to szczerze mowiac totalnie ryba bo mam obie platformy a wiec wybieram lepsza wersje. Co do samych gier to sa fakty i nikt tego nie zmieni – port jest zazwyczaj gorszy niz wersja „natywna” ze tak to nazwe. Nie mozna tez obwiniac PS3 – przeciez to nie Sony tworzy te gry ! Tak na prawde to kopniak nalezy sie developerom, ktorzy nie dopracowuja nalezycie kodu. Tutaj wypada pochwalic tworcow VF5, ktorzy taki trud najwidoczniej sobie zadali. Z drugiej strony moze i rzeczywiscie Sony ma zbyt slaba kontrole jakosci gier wydawanych na ich platforme (z tego co wiem kazda gra musi przejsc akceptacje, przynajmniej tak jest w przypadku M$). btw. jaka gra byla szybciej na PS3 oprocz VF5? jedna gra nie jest w zaden sposob miarodajna @szpynda masz racje. Oczywiscie ze tak bedzie wygladac skoro te wszystkie gry sa robione na dev kitach X’a i pozniej portowane na PS3. Pytanie tylko co mozna z tym zrobic? I tutaj klops, jesli masz tylko PS3 to jestes skazany na nieco gorsze wersje gier :/Mnie tylko zastanawia dlaczego w takim madz razie wszyscy PCtowcy tak jada na porty i ich tworcow? Dlaczego nie winia w takim razie swoich PCtow? To tez nieco pokretna logika. Jesli port jest zly na PC to wydawca jest be a jak jest zly na PS3 to PS3 jest do bani a wydawca cacy?
PCtowycy psioczą na porty gier konsolowych z prostego powodu – port między konsolami pozostaje grą na konsolę, ze swoją specyfiką i własnościami. Natomiast przeważnie porty Konsola->PC opieraja się na przekompilowaniu kodu tak by działał na PC. Popatrzcie choćby na Lost Planet, tożto wygląda jakby ktoś wypuścił wersję z devkita x360, sterowanie, przyciski, możliwości – wszystko konsolowe, a konkretnie x360towe. Nawet zalecany jest kontroler x360 by grać w grę. . . @cherub – masz rację, że sytuacja PS3->X360 zdaża się jedynie w tym przypadku, Mam też nadzieję, że to nie stanie się regułą. Podtrzymuję jednak moje stanowisko, że gry multiplatformowe będą lepiej wyglądać na x360. I masz rację, każda gra musi przejść weryfikację firmy wydającej konsolę, z czego Nintendo jest najbardziej restrykcyjne, sony trochę za nią, a na końcu ciągnie się MS. Choć zależy to też od okresu życia w jakim jest konsola. W przypadku PS2 sony ‚klepnie’ już praktycznie każdy projekt jaki się na nią pojawi, bo to odchodząca platforma, a dzięki temu mogą ją utrzymać przy życiu (= pieniądze), w przypadku PS3 maja problem z ilością gier, więc też nie są tak surowi w ocenie jak to będzie za rok, dwa. MS może sobie pozwolić na większe wybrzydzanie, bo ma i bazę konsol i gier więcej. Niny z kolei wycofuje Mario party 8 z UK bo jedno slowo może być uznane za obraźliwe. Jak widać, każdy ma swoją politykę. Sony cierpi na brak gier na PS3 więc będą brać co się da, byleby statystyki były lepsze („mamy zylion gier na naszą konsolę”), ale to się niedługo skonczy.