W relacji z pokazu rodzimej wersji konsolowego hitu napisaliśmy, że spodziewamy się, iż pecetowy Mass Effect zmusi was do zainwestowania w domowe pecety. Już za kilka chwil dowiecie się czy przygody Sheparda i spółki sprawią, że wasz komputer zamieni się w kupkę gwiezdnego pyłu, próbując uruchomić tę pozycję. Przed wami oficjalne wymagania sprzętowe tej pozycji. Naszym zdaniem nie są szokujące. Zgadzacie się z Valhallą? Zamierzacie modernizować swoją maszynę dla tego tytułu? A może nie musicie tego robić albo po przejrzeniu jej wymagań ominiecie ją szerokim łukiem? Koniecznie dajcie nam znać!
Minimalne wymagania sprzętowe Mass Effect PC:
OS: Windows XP albo Vista
Procesor: 2.4+ GHz Intel albo 2.0+ GHz AMD
Pamięć RAM: 1 GB (XP), 2 GB (Vista)
Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6 (6800GT albo lepszy)/ ATI 1300XT albo lepszy (X1550, X1600 Pro oraz HD2400 nie uruchomią gry)
HDD:12 GB
Karta muzyczna: kompatybilna z DirectX 9.0c
Zalecana konfiguracja sprzętowa:
Procesor: 2.6+ GHz Intel albo 2.4+ GHz AMD
Pamięć RAM: 2 GB
Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7900 GTX albo lepszy/ ATI X1800 XL albo lepszy
HDD: 12 GB
Karta muzyczna: kompatybilna z DirectX 9.0c
jeszcze nie najgorzej
Daje radę. Wymagania nie są kosmiczne. Wcale nie potrzeba najnowszego sprzętu by sobie dobrze pograć. Teraz ze spokojem mogę poczekać na realizację mojego preorderu 🙂
takie wymagania powinny mieć wszystkie nowe gry, będzie mi hulać aż miło:)
Jakaś dziwna ta różnica co do procesorów, np. Intel: minimum 2. 4Ghz, recomended: 2. 6Ghz – 200mhz róznicy? hmmm podejrzane te wymagania. Zresztą co do AMD to też niewielka wręcz minimalna róznica między minimum a recomended. Czy napewno redakcja się nie pomyliła?
widocznie gra obciaza bardziej GPU niz CPU. . . . zauwaz, ze do rekomendowanych potrzebne jest 7900GTX a minimalne to tylko 6800GT
@4 – jeśli w materiale źródłowym nie ma błędu, to wszystko jest tak jak powinno być, jak przekazało studio Bioware.
nie są takie straszne. Wydaje mi sie ze podobne do tych jakie sygnują na S. T. A. L. K. E. R. A. a ja mam 1,9ghz, 768ddr, 7600gs i gram na medium-high s 1024×768 nawet mam aax2 i anizo x4 🙂
Gra hula bodajże na Unreal Engine 3, więc wymagania powinny być podobne do gier pokroju Bioshock, UT3, GoW. Z pewnością Nędzy jak w Crysis nie będzie =]
LOL, wymagania dla AMD niższe niż dla Intela :)wygląda na to iż będzie mozna grafę underclockować 🙂
Tutaj chodzi o procesory „jednordzeniowe”, a jaka była wtedy sytuacja to wszyscy pamiętamy. Po prostu Intel Pentium 4 jest „niewypałem”. AMD w tym czasie zrobiło nowe procesory dużo wydajniejsze. AMD Athlon 64 2. 0 Ghz był potencjalnie mocniejszy od Pentiuma 2. 6Ghz (podobno). Poza tym wymagania bardzo przyzwoite i prcesora nie wymęczają. 🙂
W sumie wymagania są całkiem znośne
co nie zmienia faktu ze na p4 pracuje sie wygodniej zwłaszcza jak ma ht
będę polemizował jeśli chodzi o wpływ magicznego ht, podczas pracy na p4 alles generacji nie zauważyłem żadnych różnic pomiędzy włączonym a wyłączonym ht, przynajmniej na tych aplikacjach których zwykle używam, dodatkowo przy włączonym ht zestaw acad+illustrator+corel+s&n częściej potrafił być astabilny 🙂
widze ze spokojnie sobie pogram, jak crysis chodzi i to dosc znosnie to Mass Effect powinien smigac az milo 😀