Electronic Arts nareszcie opublikowało wymagania sprzętowe „symulatora ewolucji”, który już jesienią tego roku pojawi się w sklepach. Odrobinę obawialiśmy się tego, że gra po prostu połknie nasze komputery testowe, ale okazało się, że dzieło Wrighta w niczym nie przypomina Crysisa. Praktycznie każdy posiadacz w miarę sensownego peceta powinien bez problemu uruchomić tę produkcję. Spójrzcie zresztą sami. Oto minimalne wymagania sprzętowe Spore (zalecanych nie podano):
Windows XP: Pentium 4 2,0GHz, 512MB RAM, Karta graficzna posiadająca 128MB RAM, wspierająca Pixel Shader 2.0, 6GB wolnego miejsca na twardym dysku
Windows Vista: Pentium 4 2,0GHz, 768MB RAM, Karta graficzna posiadająca 128MB RAM, wspierająca Pixel Shader 2.0, 6GB wolnego miejsca na twardym dysku
Jednocześnie Maxis poinformował, iż Sporepedia pojawiła się w Internecie. W tej tematycznej encyklopedii znajdziecie kreatury, budynki i pojazdy stworzone przez graczy. Możecie również podzielić się swoją twórczością z innymi (choć ta opcja póki co jest zablokowana). W tej chwili w sieci znalazło się już 180 żyjątek. Za trochę ponad tydzień w sklepach pojawi się Edytor Kreatur, który pozwoli wam posmakować nowego dzieła Willa Wrighta. Do tego czasu możecie się zapoznać z naszą zapowiedzią Spore. Znajdziecie ją tutaj.
a już się obawiałem, że będzie miało Spore wymagania 😉
Grafika moim zdaniem nie powala a więc i wymagania nie są spore. Jestem ciekaw czy gra odniesie sukces i zdetronizuje Simsy. Sam pomysł ciekawy
To Spore zaskoczenie 🙂 Spodziewałem się, że będzie potrzebna potężniejsza na szczęście zaskoczenie in +
Ahh, super. Mi powinno odpalić akurat 🙂 Mam 1,5 GhZ w procesorku, ale co tam. ;]
Spodziewałem się większych wymagań,ee spokojnie mi pójdzie. . .